Aktiviteter

Vasalund IF är en klubb som berör många barn- och ungdomar runtom i landet genom sina många aktiviteter. Vi är idag en av Sveriges största cup arrangör då vi årligen anordnar ca 8-10st cuper, både inom- och utomhus.

Vidare arrangerar vi även fotbollsskolor på sommarveckorna, camper på skolloven och extra träningar under säsong. Vårt fotbollslekis som riktar sig till våra yngsta stjärnor brukar locka till sig 600 aktiva barn varje år.

Vi är en klubb som erbjuder fotbollsträning i hög fart där glädjen och lärandet alltid står i centrum. Detta gör vi året runt och det är bara att kika vidare på vilken eller vilka av våra aktiviteter som passar för just ditt barn och därefter anmäla sig.

Cup

This is a paragraph. Writing in paragraphs lets visitors find what they are looking for quickly and easily. Make sure the title suits the content of this text.

Extra Träning

Extra Träning