Partnerskap

Skicka din ansökan med CV, ett personligt brev och referenspersoner (i ett samlat dokument), där du kortfattat berättar vad det är i ovan vald tjänst som du brinner för att arbeta med och varför du tycker att just du passar för tjänsten. Ange också ditt löneanspråk

Att vara partner till Vasalund IF

Våra fantastiska partners är otroligt viktiga för oss och tillsammans med dem utvecklar vi klubben på olika sätt. Syftet är givetvis att stärka varandras verksamhet och varumärken.

Genom roliga event samt både fysiska och digitala aktiviteter utveckla starkare relationer, mer positiva associationer och exponering. Ett samarbete med Vasalund IF är ömsesidigt och tillsammans utvecklar vi varandra.

Kontakta vår marknadsavdelning så skräddarsyr de ett paket för dig och ditt företag.

"Det gör mig stolt att kunna ge tillbaka något till Vasalund"

Mike Chammas

"En fantastisk klubb med en så viktig ungdomsverksamhet gjorde att vi aldrig tvekade på att vara med"

Georg Ferm